Vastuullisuus-viestintää yrityksille, jotka haluavat näyttää tietä
Yhdistämme viestinnän ammattitaitomme sekä aidon kiinnostukseen vastuullisuuskysymyksiä kohtaan auttaaksemme teitä toteuttamaan vastuullisuutta viestinnässänne.
Miten saada joku kuuntelemaan keskustelua vastuullisuudesta? Mitä järkeä on yrittää puhutella aiheeseen jo kyllästynyttä kohderyhmää?
Interaktiiviset työpajamme on suunniteltu siten, että voimme yhdessä käynnistää vastuullisuusviestintätyönne rakentavalla ja tehokkaalla tavalla. Käymme läpi ja analysoimme huolellisesti yrityksesi vastuullisuusaloitteet ja luomme tavoitteidesi ja kohderyhmäsi mukaan räätälöityjä viestintästrategioita.
Lisäksi autamme muodostamaan selkeitä vastuullisuuskäytäntöjä ja -strategioita sekä sisäistä, että ulkoista viestintää varten.
Työpajassamme vastuullisuusviestintä on jaettu kolmeen strategiseen osa-alueeseen. Näin yritys saa syvällisen ymmärryksen vastuullisuusviestinnän eri näkökulmista. Varustamme teidät osaamisella, jonka pohjalta vastuullisuusviestinne tavoittaa kohderyhmän ja saa sen huomion.
Heidi Heino, Mirkan Business Sustainability Manager